Autor - REGULAMIN FORUM  (Przeczytany 3323 razy)

 

  • Wiadomości:
    • Zobacz profil
REGULAMIN FORUM
« 16 - Wrzesień - 2012 - 18:43:54 »



A. Zasady Ogólne:

A01. Jeżeli jesteś Nowy/a na forum, po przeczytaniu regulaminu, możesz przywitać się w tym temacie.  

A02. Każda osoba, która ukończyła 16-lat - może zarejestrować konto na forum.

A03. Użytkownik rejestrując się na portalu wyraża zgodę na otrzymywanie e-maili wysyłanych przez administrację "Dzień dobry K-Koźle"

A04. Nazwa użytkownika (profilu) - widoczna na forum nie może być dłuższa niż 15 znaków (dłuższe zostaną skrócone). Nie może zawierać: szeroko pojętych wulgaryzmów, ukrytych adresów stron/e-mail i nazwy własnej miasta Kędzierzyn-Koźle.  

A05. Awatar - max. wymiar to: 100x100 pikseli (wszystkie większe automatycznie zostaną zmniejszone).

A06. Sygnatura (podpis w profilu) - może zawierać: zdjęcie, baner lub link do stron, tylko bezpośrednio związanych z miastem K-Koźle.

A07. W przypadku chęci zmiany forumowego Nicku, proszę o kontakt z Administratorem.

A08. Na portalu obowiązuje Netykieta - zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania!

A09. Wypowiedzi stanowią własność intelektualną autorów i nie mogą być powielane bez ich zgody poza serwisem.

A10. Temat dyskusji powinien być jednoznacznie związany z przeznaczeniem działu w którym się znajduje.

A11. Wszelkie spory niezwiązane bezpośrednio z działaniem portalu należy rozwiązywać za pomocą: PW (prywatne wiadomości).

A12. Każdy użytkownik ma prawo do jednego konta. Wykrycie większej ilości kont jednego użytkownika może skutkować zablokowaniem wszystkich kont użytkownika do czasu wyjaśnienia sytuacji.

A13. Zarejestrowany użytkownik forum zobowiązany jest do wykonania czynności wymienionych w upomnieniu lub poleceń określonych przez moderatora np. poprawienie tematu lub jego treści. Administratorzy i moderatorzy mają prawo ingerencji w wiadomości użytkownika w celu upomnienia lub wydania instrukcji.

A14. Moderator forum - posiada możliwość usuwania lub przenoszenia wiadomości do działu Poczekalnia, jeżeli stwierdzi, że dana wiadomość obniża ogólny poziom forum lub została napisana w sposób niezrozumiały dla innych (popełnienie licznych błędów ortograficznych lub używanie slangu). Moderator nie ma obowiązku informowania o usunięciu lub przeniesieniu wiadomości do innego działu. Możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajdują się twoje wiadomości pod linkiem "Zobacz swoje posty".

A15. Każdy Użytkownik ma prawo do usunięcia swojego postu lub całego tematu z portalu - decyzja należy do Administratora.

A16. Każdy Użytkownik ma prawo w szczególnych sytuacjach wystąpić z prośbą o usunięcie jego konta z portalu (RODO).

A17. Wszelkie pytania do Administratora i Moderatorów kierujemy na PW (prywatne wiadomości).

A18. Regulamin w każdej chwili może zostać zmieniony/zaktualizowany bez podania przyczyny. Każdy Użytkownik zostanie o tym fakcie poinformowany w temacie: Zmiany wprowadzane na forum!

A19. Portal jest dla ludzi którzy nie stwarzają problemów lubią dobrą zabawę i co najważniejsze pomagają sobie nawzajem.

B. Administracja

B01. Na forum istnieje ustalona hierarchia obowiązków, którą rozdzielają grupy:
B02. [Administrator:  zajmuje się zarządzaniem stroną forum i odpowiada za jego sprawne działanie.
B03. Moderator:        ocenia komentarze, oraz inne treści wprowadzane na forum, ma dostęp do edytowania lub usuwania komentarzy/postów, wystawiania ostrzeżeń.

C. Podziękowania:

C01. Na forum istnieje system oceny użytkownika, który jest widoczny w każdym profilu (Reputacja:X) i oznacza on poziom podziękowań za udzielaną pomoc.
C02. Każdy założyciel tematu może w ten sposób podziękować osobie która mu w danym temacie pomogła.  
C03. Jeżeli ktoś pomógł rozwiązać Twój problem, możesz mu podziękować i nagrodzić "+" punktem reputacji klikając w aktywny button
C04. W samym temacie możesz podziękować za udzieloną pomoc w konkretnym poście "klikając" na zieloną łapkę

D. Zakazy

D01. Zamieszczania w  wypowiedzi: materiałów wulgarnych, obraźliwych, pornograficznych* lub jawnie szydzących z religii, wyznania, osoby publicznej i osoby prywatnej.
* materiałów przedstawiających szeroko pojętą pornografię, a w szczególności narządy płciowe i stosunki seksualne.

D02. Zachęcania do stosowania substancji, przedmiotów, praktyk szkodliwych dla zdrowia lub będących niezgodnymi z prawem RP.

D03. Zamieszczania ofert kupna, bądź wskazywania lokalizacji umożliwiającej zakup środków oraz przedmiotów, których posiadanie lub handel jest zakazany prawem RP

D04. Świadomego wywoływania obraźliwych dyskusji dotykających pośrednio lub bezpośrednio osoby publiczne, osoby prywatne, organizacje, zrzeszenia, stowarzyszenia, uczucia etyczne bądź religijne członków forum, jak również grożenia, szantażowania, bądź pomawiania członków forum jak i innych osób lub instytucji o postępowanie lub właściwości mogące poniżyć je w opinii publicznej czy też narazić na utratę zaufania.

D05. Zamieszczania publikacji i materiałów chronionych prawem autorskim.

D06. Pisania jednakowych postów lub tematów w różnych działach portalu.

D07. Pisania postów niezwiązanych z tematem np. głupie pytania, docinki i uśmieszki notoryczne zakładanie nowych tematów.

D08. Prześladowania, obrażanie, i używanie niecenzuralnych słów względem innych użytkowników portalu.

D09. Pisania młodzieżowym slangiem, popełniania dużej liczby błędów ortograficznych. Na forum dbamy o styl wypowiedzi!

D10. Pisania postów, oraz nazw tematów z użyciem przycisku CAPS LOCK

D11. Podawania się za osoby którymi się nie jest. Podawania nieprawdziwych danych w profilu użytkownika.

D12. Reklamowania swoich usług na portalu, bez uprzedniej zgody Administratora.

D13. Działania na szkodę DDKK należy rozumieć jako:
- pisemne pomówienie użytkowników  DDKK, w zakresie: wyglądu, statusu społecznego, miejsca pracy i zamieszkania, profilu produkcji etc.
- wynoszenie informacji z działów niejawnych poprzez:
- przekazywanie informacji stronom zainteresowanym, a nieupoważnionym do wglądu w takie informacje.
- szpiegowanie poprzez podszywanie się pod nick innej osoby w celu zdobycia w/w informacji
- skłócanie użytkowników poprzez podawanie nieprawdziwych oraz nieudokumentowanych danych na temat użytkowników Dzień dobry K-Koźle.

D14. Usuwania informacji administratora lub moderatora - umieszczonej w poście (miesięczny urlop)

D15. Publicznego komentowania decyzji moderatora przez osobę, której sytuacja dotyczy (w razie niejasności rozmowa powinna toczyć się przez system "Prywatnych wiadomości")

D16. Zabrania się umieszczania emblematu Avatara:
- o treściach naruszających Polskie prawo
- mogących urazić uczucia religijne innych osób
- przedstawiających nagość lub erotyzm
- przedstawiających brutalność oraz krew
- treść zawierającą reklamę

D17. Zabrania się umieszczania w sygnaturze (podpis w profilu), linków do stron nie związanych bezpośrednio z miastem Kędzierzyn-Koźle!

E. Ostrzeżenia:

E01. Decyzje członków administracji nie są nieomylne. Od kary można się odwołać do Moderatora, który wystawił ostrzeżenie, bądź Administratora forum.
E02. Na forum stosowany jest system ostrzeżeń:
- 1-30%      Rezultat: nie powoduje ograniczeń konta osoby ukaranej.
- 30-60%    Rezultat: Użytkownik zostanie dodany do listy obserwowanych użytkowników.
- 60-90%    Rezultat: Wszystkie wiadomości użytkownika będą moderowane.
- 90-100%  Rezultat: Użytkownik nie będzie mógł pisać postów.
- Ban czasowy – blokuje możliwość zalogowania się na konto / pisania postów przez określony czas
- Ban permanentny – blokuje wieczystą możliwość zalogowania się na konto

Punkty ostrzeżenia redukują się: 1% na 24/h (60% ostrzeżenia widoczne jest przez 60 dni)  

F. Postanowienia Końcowe:

F01. Regulamin obowiązuje od dnia ukazania się na forum
F02. O wszelkich problemach nie ujętych w regulaminie decydujący i niepodważalny głos ma administracja forum
F03. W razie naruszenia prawa polskiego, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów państwowych

Zgodnie z art. 14 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną administracja forumkkozle.pl nie odpowiada za wpisy użytkowników a każdy Uczestnik Forum "Dzień dobry K-Koźle" publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność.

Zastosowanie tutaj mają przepisy zamieszczone w Dzienniku Ustaw: Dz.U. rok 2002, nr 144, poz. 1204

Cytat: admnistrator
Klikając przy rejestracji na pole "Zgadzam Się na te warunki" zaakceptowałeś PEŁEN REGULAMIN FORUM oraz jego postanowienia

Jeżeli nie akceptujesz warunków niniejszego Regulaminu, nie korzystaj z Forum.

Kontakt z administracją: kontakt@dziendobrykkozle.pl

Created with YAGAM | SMFPacks.com © 2010